Javítási csomagok eladása

SIS Ajánlatok értékesítése a Kiegészítők Shop Javító csomag oldalán olyan felhasználók számára, akik meg szeretnének javíttatni a már nem garanciális terméküket egy felhatalmazott szakszervizzel. Ezek a csomagok fix áron kerülnek értékesítésre, függetlenül a készülék meghibásodásának természetétől vagy nagyságától, a meghatározott termékre beleértve minden alkatrész és javytás költségét.

Ahhoz, hogy jogosult legyen az ezen az oldalon eladott javítási csomagokra, a javítandó terméknek teljesítenie kell a következőeket:

A javítási csomagok sorrendje és kifizetése az ezen Általános Szerződési Feltételek 1. és 3. cikkében leírt feltételek mellett történik.  A megrendelésre vonatkozóan a felhasználó az utalványt a megadott email címére kapja meg.

Bármilyen szállítási költség, a termékre illetve a termék használatához, vagy javításához nem szükséges alkatrészekre, vagy kopóalkatrészekre vonatkozóan nincs az általány díjba beszámítva. Az általány díj nem tartalmazza a hiányzó alkatrészek, vagy a kopóalkatrészek pótlását.

A csomag megvásárlásakor kiválasztott termék típusa, és a jobb oldalon látható, meg kell egyeznie a megadott javítóműhelyen bemutatott termékkel. Ellenkező esetben a felhasználónak kapcsolatba kell lépnie a Rowenta Consumer szolgáltatással, hogy visszatérítést kapjon, és meg kell vásárolnia egy új csomagot, amely megfelel a terméknek.

A csomag megvásárlásakor kiválasztott termék típusának meg kell egyeznie a szervizbe eljuttatott termék típusának. Ellenkező esetben a felhasználónak kapcsolatba kell lépnie a Tefal ügyfélszolgálatával, annak érdekében, hogy visszatérítést kapjon, valamint ki kell választania egy új javítási csomagot.

A megbízó szakszervizt a szolgáltatás megvásárlásakor kell kiválasztani, az adatai pedig a javítási utalványon is megjelennek. Amennyiben az adott szerviz nem elérhető, a felhasználónak kapcsolatba kell lépnie az ügyfélszolgálattal annak érdekében, hogy az oldal módosításra kerüljön. Az ügyfélszolgálta elérhetősége: 06 1 801 8434 (nem pótdíjas hívás ára, hétfőtől péntekig, 8:00 és 17:00 óra között)

Amennyiben az összes fentebb felsorolt feltétel teljesül, de a szerződött szakszeriz szerint a termék nem javítható, akkor a felhasználó részére a megvásárolt javítási csomag teljes árát visszatérítjük. Ebben az esetben a felhasználó a termékét a partnertől visszakapja.

A javítást követően a termékre a gyártó kiterjesztett garanciája vontakozik, 6 hónapos időtartamra. Ez az időszak a szerviztől kapott nyugtán található időponttól számítódik. Annak érdekében, hogy ez a garancia teljesüljön, a felhasználónak meg kell mutatnia a szerződött partnertől kapott hivatalos dokumentációt, amikor visszaviszi a termékét.